Dag 27 t/m 33 Koh phangan, Fullmoon, Oud&Nieuw

28 december 2012 - Nha Trang, Vietnam

Zoals verteld zijn we na de Jungle Experience gaan logeren bij Roger en Roy. Robin en Roy waren na het feest veel te vroeg wakker en erg verveeld. Om de verveling tegen te gaan werd er besloten om van het bed waar Elles en Roger nog in coma lagen een waar kunstwerk te maken. Zo werd er op het bed een mooie compositie gemaakt van flesjesbier,pakjes peuken, tuinstoel, kerstboom en zakken chips. Toen ze wakker werden kwam het besef dat er een tuinstoel boven op ze stond en nog veel meer rotzooi niet meteen, het kwam pas 10 minuten later. Na deze flauwe grap op de vroege ochtend zijn Robin en Roy gaan ontbijten enige tijd later hebben de andere twee ook afstand kunnen doen van hun bed en sloten aan bij het ontbijt. Volgens mij had Elles een enorme kater tenminste als we dat moeten geloven wanneer ze dat tien tallen keren herhaald haha.Er werd zelfs de belofte gemaakt om vanavond bij de Fullmoonparty geen buckets meer te drinken en zeker geen wodka. Nou als jullie Elles een beetje kennen weten jullie ook wel dat dit natuurlijk weer een valse belofte was :P Met er katerhoofd besloot Elles de strijd aan te gaan tegen Roy met een potje poolen, waarbij ze iedereen verraste door zelfs bijna te winnen. Helaas geen tijd voor revenge het was tijd om afscheid te nemen en naar huis te gaan en bij te komen in ons eigen bed. Elles heeft de rest van de dag nodig gehad om over haar kater heen te komen en Robin kon wat extra uurtjes slaap ook wel gebruiken. Tegen de avond kwamen we allebei weer tot leven en begonnen we met ons klaarmaken voor de enige echte fullmoon party. In onze special outfits zagen we er echt oog verblindend uit...NOT, maarja gekke commerciele fullmoon shirtjes en gekleurde broekjes hoorde er nu eenmaal bij. Om 9 uur hadden we afgesproken met Giel en zijn vriend Richard bij het jungle jellow cafe. Vanuit daar zijn we naar de markt gegaan om eens een goede bodem te leggen voor het feest. We hebben een waar 3 gangen diner op van sushi, pad thai en banana cake en hebben toen een taxi genomen naar Haad rin beach. Het was er echt ongeloofelijk druk de 5000 mensen op de christmas party waren er niks bij. Ook anders als de vorige keer was dat we deze keer entree moesten betalen. Inruil voor 100 bath kregen we een mooi polsbandje als souvenir en waren we officieele bezoekers. Let's get the party started!!!

WORDT VERVOLGD

1. Twan B.:
    Hoi Elles en Robin,
    leuk om te lezen wat jullie daar allemaal meemaken. En jullie maken ook van alles mee haha.
    Ik kan bijna niet wachten op het volgende verhaal.
    De beste wensen voor 2013.
    Groetjes Twan.
  2. Myrthe:
    Ontzettende helden
  3. Inge:
    17 januari 2013
    Haha ben benieuwd naar je outfit :)
  4. Anja Elings:
    Ha Elles en Robin,
    Geweldige tijd die jullie meemaken. Geniet er nog maar lekker van.
    Leuk om te lezen dat het goed gaat. xx

Anja en Ton